Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2010 00:24 - И още веднъж ви благодаря ...
Автор: restricted Категория: Други   
Прочетен: 1805 Коментари: 3 Гласове:
1



Благодаря ви, че ми помогнахте да осъзная кое е най-важното в живота и че ме накарахте да престана да преобмислям действията си и всичко случващо се около мен. Живота е сложно нещо, но човек наистина трябва да живее за мига за да не пропуска малките неща в живота които са наистина важни и които ни правят щастливи.
Все пак за какво живее човек? Това е въпрос вълнувал съзнанията на много философи и учени ... но никой велик ум не е открил точния отговор. А и не мисля, че някой ще успее да открие отговора на този въпрос.
Живота на човек е такъв, какъвто той си го направи. Ако цените малките неща и се радвате на мига, ще живеете щастливо и ще правите хората около вас щастливи. Ако недоволствате, просто влошавате нещата.
Някой веднъж ми каза, че живота е всичко което ни се случва докато правим планове за бъдещето. Може би този някой е прав. Затова вместо да правим планове, нека изживеем всичко, което ни е поднесено. Вместо да недоволстваме за нашите проблеми, не е ли по-лесно просто да ги решим и да продължим напред?
Счупила се е чаша ... просто съберете пърченцата стъкло и ги хвърлете в кофата за боклук. Вземете си нова чаша. Защото ако само се тюхкате и самообвинявате или обвинявате някой друг ... какво ще ви помогне това? ... Дори да се опитате да залепите чашата ... дори и да успеете да залепите чашата ... пак ще виждате пукнатините ... затова ... просто си купете нова чаша ...
И ако все още четете, защото не съм сигурен дали моите метафори не са ви омръзнали, искам да ви споделя, че човек е такъв какъвто той реши да бъде ...
Защото можем да сме щастливи и с това което имаме ... Ако искаме повече и повече ... Никога няма да намерим пълното щастие ...
Без да се хваля ... аз искам да ви кажа, че намерих своето пълно щастие ...
Да! Мога да заявя, че съм щастлив! Аз съм щастлив!
Това е ... какво повече е нужно на човек? Просто се огледайте около вас ... бъдете щастливи с това което имате ... ако ви липсва нещо ... надявам се да не е материално ... защото материалното няма да ви направи щастливи ... но ако ви липсва нещо ... просто се борете за него ...
Аз съм щастлив! А вие щастливи ли сте?
И остана само да ви кажа, че имате моите благодарности ...


Тагове:   още,


Гласувай:
1



1. анонимен - Здравейте, често се връщам тук, към ...
28.07.2010 20:26
Здравейте ,често се връщам тук ,към вашият постинг,именно този ,...сякаш искам да го науча наизуст,поздравления ,има още един човек ,който мисли като вас -това съм аз .Благодаря .
цитирай
2. mileidi46 - 6tastliva sum da 4eta tezi redov...
30.07.2010 01:03
6tastliva sum da 4eta tezi redove!!!
Tova e su6toto,koeto iskax da ti kaja i v predi6en komentar...sega go kazva6 ti sam!!Radvam se i sum 6tastliva zaedno s teb,4e si nameril putq kum sebe si...
denqt e takuv,kakuvto go napravi6 ti! Nikoi drug!!!! Toest JIVOTA!!!!
Pozdravi!!
цитирай
3. therealgirl07 - :)
08.08.2010 23:06
за да бъдеш щастилив, трябва да си позволиш да си щастилив :) има хора, които предпочитат да са нещастни и да има за какво се оплакват :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: restricted
Категория: Други
Прочетен: 38100
Постинги: 19
Коментари: 29
Гласове: 35
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031